Kendime Çaylar

Kendime Çaylar su serin bana derinsen gir ben beklerimduvar sessiz ben de öylebildiğini bana söyle aynı yere milyon kere damladımzor oldu kusur dolu azalmaya meyillihepsini izledim ve hiç konuşmadımyorulmuştum rüzgara…

TAMAMI »

Öyle Normal

Öyle Normal Düşüyorum, kulbum kırık; üşüyorum, paltom delikŞairane delilikten sıkıldımÖyle normal takılıyorum Çocuk havuzunu terketmedikKonuşmadan söyledik hep dan, dun!Korku amca pis misafirLavaboda, balkonda, kuytuda Of of of aman ne meseleBüyüye…

TAMAMI »

Yanmış İçinden

Yanmış İçinden Akar zaman yakar zamanKirli temiz eksik tamamYuvarlanıp yokuşlardanDuraklarda dururum (ay ay ay aaayy) Duyduğumu bağırmadanFazlasına sarılmadanGece gündüz arasındaMekikleri dokuyorum (Nakarat)Yanmış içinden,Söylenmez, dile gelmez Kuyunun dibindenÇalar eski bir şarkıYanmış…

TAMAMI »

Kendini Karıştıran Adam

Kendini Karıştıran Adam Bi öyle bi böyleBen kimim anlarsan söyleSırtımda taşElimde boş bi kutuİstersem sevebilirim bu oyunu“bi masanın etrafında türlü türlü hayvanlarMaskeli gibi değişiğiz öyle böyle triplerZaman bizden geride kalmış…

TAMAMI »

Acının İlacı

Acının İlacı İstedimHep istedimBu hislerimKarabatak Derinlere batmış taştan kalpSesi çıkmazYapayalnızAkşamüstü hep gencizGece gelir gemi batarViranelerde sofralar kurup çürük meyvelerle Aşkına bomba, çay çorbaBaşımızda krallar yolumuza tükürürYakalayıp bi ucunu sal boşluğaÇözülmeye…

TAMAMI »

Ah Benim Hayatım

Ah Benim Hayatım Ne bulsam bana benzeyenAlkışladım, taşladımVar bi bildiğim varÜstü yüz metre kar İzi kalıyo, birikiyo, her şey saklıÇirkinlikte güzele uçtu aklıYan, derdine yanBil kuşun kanadından Nasıl güzel üzülüyorum…

TAMAMI »

Çek Sifonu

Çek Sifonu Beni dinlemiyo, beni dinlemiyoİteklemiyorum ben de susuyorum hemenYarım kalıyo Yüzüme bakmıyo, içimi bilmiyoİçime ata ata yıllar yollar yalanlarMidem şişiyo Aklım almazAlabildiğine doluYa beni süpürYa da çek sifonu Beni…

TAMAMI »

Ateş Ederim

Ateş Ederim Aslanı avladımTam kalbine sapladımKalan her şeyi beleşçiLeşçilere bıraktım Kalkanla örttün üstünüSabah şişman uyandınBi ordu aldın arkanaKoşturdun kovaladın Ateş ederimHepinize ateş ederimAteş ederimAteş ederim Sapanlı kalpazanlarBu oyunu bozmak için…

TAMAMI »

Koşmadan

Koşmadan kuşlar unuturuzağa uçarlarsen bi evde koca adamkoca ve bozup yapamadan iki adım atamamsorular sorulur,keyifler bozuluruzaklara bakarken insan, daha insandır yakınını görmezengel sanıp takılıristediğin kadar düşüncevap yine yanlış çünkü hep…

TAMAMI »

Utanmazsan Unutmam

Utanmazsan Unutmam Yalana yalana yalanla yaşayana sorYastığa başını koyunca aklından geçenleriİnsan, insan olduğu kadar varYoksa kim hatırlardı çoktan göçenleriDünya malı yalnız bir ömre kadarYoksa giyer miydi ölüler cepsiz kefenleri Kirlilerinden…

TAMAMI »