Kategori: Red

Speed (Feat. Anıl Piyancı & Emrah Karakuyu)

Speed (Feat. Anıl Piyancı & Emrah Karakuyu) AnılPiyancı Verse Durmak yok , çıldırdı beat.Suratında caps olur kızdın mı piç.Köpürüyo hırsım bak , yıldım mı hiç ?Rapinize notu verdim yıldızlı bir.Uçakta kemerimi takmam , riski severim.Aga hedefimi saptar mistik eserim.Para pislik herifin...

Sigara Bul (Ft. Kamufle)

Sigara Bul (Ft. Kamufle) -KAMUFLE-Kıyamet alameti rap sana günün geldi.Canımı alsan da acı cekmem gülümserdim.Müziğimi eleştiren besmeleyle sürüklensin.Memleket de hayırlı bir iş yapsan da küfür yersin… Ne kadar boş muhabbet telaffuz bel altında.El altından iş götürür el alem kültürümüz sel altında.Der...

Tonla Konu (Feat. Kamufle)

Tonla Konu (Feat. Kamufle) Nakarat – Kamufle Hiphop o bizde bolca morukDerim ki HiphopVe bizde Tonla KonuDilimde HiphopGünüm de HiphopGecem de HiphopYanımda Hiphop Hiphop Kamufle Verse İçinde deriden bulunduğumuz o çevre de kibir bolVe topnuzu şaşırtmak için yaptığım ilizyonSümüklü evlatların salyasını...

Jamaika Bileti (Feat. Flowart)

Jamaika Bileti (Feat. Flowart) Açık sözlü biri olduğumdan beni sevmezAgaların korktuğundan, havalı damgasıBanada kondurulan, boş laflarDeydimi ? Yordu ulan (siktir!)Sıktı tayfanın kaprisleri biziSadece msn artisleri siziKekolara itafen olsa yapardımDj Akman’ın varisleri gibiDedi feat için ünlü olup gelBi mezar al çünkü sonun...

Orda Noluyo (Feat. Kamufle)

Orda Noluyo (Feat. Kamufle) Red Verse Hey orda noluyo zaten canım sıkkın burda mevzu arıyomİnan bi farkı yok o yüzden agresifiz işi güçü bok atmak olanla bağ kesilir. Beynin özgür değil yani nerde Ganjah tarlasıEbenin amı kadar geniş rahat insan anlasınNe...

Hello Komançero

Hello Komançero -RED- Hello komançero sümük sallanır tavandanTipin mipin bi değişik bence şüphelen babandanSenin zeka yaşın annenin memişlerinde kalmışKafatasında çöp taşıyon yemekten makarna Şimdi boşver de yerin geri dönüşüm kutusuHayat toz pembe beni gülüşün korusunKafa kağıdımın yeri deli broşür panosuYani her...

Maafakızanlar (Ft. Keişan)

Maafakızanlar (Ft. Keişan) 9 cana yarım beyin Sirmc bir mal modeliNo1 kadar olmasada kambur herifYunus emre Frekansın hadiseli hadisesi kadarŞarkı yapsa Sagopaya kadar sürmemeli He bide Kolo varReankarne bonopartKıçlarında bol amaMüzik felan olamaz oda malSultana çıktığında komadanHaber verin penaltıdan taca atsın...

Bir Anlamı Yok (Ft. Ardayn)

Bir Anlamı Yok (Ft. Ardayn) (Red)Yeni konu bulun illuminati boşGece gece kapan eve dahada rahati yokKimi para delisi, kimi delisi penisinGidip ara verin hadi, yenisi denesinBi sigara atın aga Red’e, bakınıyo ve deTakımı yok eder bu teknikTek kişilik ordu punch delisi...